FAQs

Zobacz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

FAQs

Please have a look at our frequently asked questions.

Zakupy W Sklepie

Jakie metody dostawy są dostępne?

Oferujemy różne możliwości dostawy, w tym kuriera standardowego, przesyłki ekspresowe, paczkomaty i odbiór osobisty. Współpracujemy z większością firm  kurierskich, aby zapewnić najkorzystniejsze rozwiązanie dla wybranego produktu. Dzięki temu dostawa jest szybka i bezpieczna. Możemy bez problemu dostosować sposób dostawy do specyfiki Twojego zamówienia.

Czy sprzedaję swoje prace za granicę?

Tak, sprzedajemy obrazy również za granicę. Zapewniamy bezpieczną wysyłkę i odpowiednie pakowanie, aby obrazy dotarły do Ciebie w nienaruszonym stanie. Współpracujemy z międzynarodowymi przewoźnikami, aby dostarczyć zamówienia w możliwie najkrótszym czasie.

Jak długo trwa realizacja zlecenia sprzedażowego?

Wszystko oczywiście zależy od konkretnego produktu, jednak zazwyczaj pełna realizacja  zamówienia trwa około 7 dni roboczych. Jeśli z jakiegokolwiek powodu zdarzy się inaczej otrzymasz od nas stosowną informację za pośrednictwem wiadomości e-mail.

Produkty Personalizowane

Czy istnieje możliwość wykonania zlecenia na życzenie?

Tak – jak najbardziej. Proces tworzenia produktu na zlecenie rozpoczyna się od szczegółowej konsultacji z klientem w celu zrozumienia jego wymagań i oczekiwań. Następnie opracowuję projekt, który jest prezentowany do akceptacji. Po zatwierdzeniu projektu zaczynam jego realizację na zlecenie.

Czy jest szansa na kupno formatu innego niż standardowy?

Oczywiście, że istnieje. Jeśli nie znalazłeś w moim sklepie odpowiedniego dla siebie formatu, skontaktuj się ze mną proszę osobiście. Jeśli będzie techniczna możliwość wykonania formatu niestandardowego z całą pewnością przygotujemy go specjalnie dla Ciebie.

Jak wyceniany jest produkt personalizowany?

Wycena produktu na życzenie rozpoczyna się od analizy specyfikacji i wymagań przedstawionych przez klienta. Następnie obliczamy koszty materiałów, robocizny i technologii potrzebnych do realizacji projektu. Pełną kalkulację produktu personalizowanego otrzymasz drogą mailową.

Pozostałe tematy

Czy istnieje możliwość zwrotu jeśli produkt mi się nie spodoba?

Tak, oczywiście. Jeśli produkt, który wybrałeś, będzie wyglądać w Twoim wnętrzu inaczej niż zakładałeś, masz prawo do zwrotu w ciągu 14 dni o daty zakupu. Wyjątkiem są prace personalizowane wykonane na zlecenie kupującego. W takim wypadku nie ma możliwości zwrotu produktu. Aby tego uniknąć, przed zakupem zachęcam do skorzystania z darmowej wizualizacji obrazu w Twoim wnętrzu. Jeśli będziesz zwracać produkt, musi on do mnie wrócić w nienaruszonym stanie. Obrazy i wydruki to bardzo delikatne produkty, dlatego najlepiej zachować opakowanie, w którym wysłaliśmy do ciebie dany produkt.

Czy mogę anulować swoje zamówienie?

Oczywiście można anulować zamówienie. Najlepiej jeśli zrobisz to w ciągu 24h od momentu zamówienia. Jeśli jednak zamówienie, które chcesz anulować będzie już w trakcie realizacji, pozostanie już tylko możliwość zwrotu w przeciągu 14 dni od daty zakupu. Szczegółowe warunki reklamacji i zwrotów znajdziesz TUTAJ.

Czy potrzebuję tworzyć konto aby dokonać zakupu?

Nie ma takiej konieczności. Dowolny dostępny na mojej stronie produkt możesz kupić jako „Gość”, jednak zachęcam do stworzenia konta, ponieważ dzięki temu możesz z łatwością śledzić swoje zamówienia, dodawać produkty do ulubionych czy korzystać z dodatkowych promocji.

Jak mogę śledzić swoje zamówienie?

Nasz system sprzedażowy umożliwia śledzenie każdego zamówienia. Po zakupie, poinformujemy Cię mailowo o wysyłce, gdzie znajdziesz numer listu przewozowego oraz link do śledzenia przesyłki. Z jego pomocą z łatwością będziesz mógł zlokalizować swoje zamówienie.